مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-23سياسي

تعلل در معرفی بخشدار و شهردار لواسانات قابل قبول نیست


چرا باید چند ماه از عمر شورای شهر بگذرد و هنوز لواسان شهردار نداشته باشد، انتخاب شهردار دست شورای شهر است، انتخاب بخشدار که دیگر به دست شورا نیست و این تعلل قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، حدود 6 ماه از عمر شورای اسلامی شهر لواسان می گذرد اما لواسان هنوز شهردار ندارد که این موضوع سبب نارضایتی مردم و برخی مسئولین شده است، تا جایی که امام جمعه لواسانات در تریبون نمازجمعه از این معضل می گوید و پیگیری خبرنگار فارس از رییس شورای شهر لواسانات بی نتیجه است.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه لواسانات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رابطه با مسائل لواسانات، هم مردم نگرانند و هم همه ما که چرا باید چند ماه از عمر شورای شهر بگذرد و هنوز ما شهردار نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه معاون استاندار گفته که لواسانات برای استانداری اولویت دارد افزود: انتخاب شهردار دست شورای شهر است، انتخاب بخشدار که دیگر به دست شورا نیست و این تعلل را قابل قبول نمی کنیم.

امام جمعه لواسانات در ادامه بیان کرد: من از دادستان می خواهم بعضی از خلاف ها در بعضی از روستاها اتفاق افتاده که به عنوان مثال مالکی طبقه ششم را هنوز نساخته و رفته جریمه اش را پرداخت کرده، پس معلوم است که یک بده بستانی در این قضیه بوده، نگذارید از این خلأ ها استفاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در معرفی بخشدار و شهردار لواسانات قابل قبول نیست

تعلل در معرفی بخشدار و شهردار لواسانات قابل قبول نیست