مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-23ورزشي

ذوب آهن تیم ریشه داری است


سرمربی تیم مردان بسکتبال سپاهان گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم اصفهانی هستیم به فدراسیون و باشگاه ذوب آهن پیشنهاد برگزار دربی در اصفهان را دادیم که موافقت نشد.

- علی خسروی در گفت وگو با ایسنا در خصوص دربی بسکتبال اصفهان اظهار کرد: ذوب آهن یکی از تیم های ریشه دار و قدیمی بسکتبال ایران است که از بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی با دانشی، سود می برد، بنابراین بازی بسیار خوبی خواهد بود.

وی افزود: تیم ما نیز تیم بسیار جوان و 90درصد بازیکنان آن بومی است، بنابراین تلاش می کنیم در این بازی نیز همچون بازی های گذشته نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

در بسکتبال نتیجه از قبل مشخص نیست و شاید در ثانیه های آخر بازی، نتیجه تغییر کند.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان تصریح کرد: باتوجه به برگزاری متمرکز بازی ها و اینکه هر دو تیم اصفهانی هستیم به باشگاه ذوب آهن و فدراسیون پیشنهاد دادیم که این مسابقه در اصفهان برگزار شود که متاسفانه مورد قبول واقع نشد و قرار است دربی اصفهان در تهران برگزار شود.

وی در خصوص سطح کمی و کیفی این فصل مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ باکیفیتی داشتیم و سطح مسابقات خوب بود، می توان گفت تیم ها نزدیک به هم بودند و هیچ تیمی با ذهنیت باخت به میدان نمی آید و تا سوت پایان با تمام وجود تلاش می کنند، حتی تیمی مثل نیروی زمینی هم باخت هایی که داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن تیم ریشه داری است

ذوب آهن تیم ریشه داری است