مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-23بين الملل

اعتراض علیه پاسپورت واکسن کرونا در سراسر اروپا


هزاران تن از مردم در سراسر اروپا علیه پاسپورت واکسن کرونا و سایر اقداماتی که دولت ها برای مواجهه با این بیماری ویروسی همه گیر وضع کرده اند، دست به اعتراضات خیابانی زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این تجمع های اعتراضی در آتن، هلسینکی، لندن، پاریس و استکهلم برگزار شد.

اعتراضات در پاریس صدها تن را به خیابان ها کشاند تا علیه اقدامات جدیدی که دولت فرانسه برای مقابله با کرونا از روز دوشنبه اجرایی می کند، دست به اعتراض بزنند.

این اقدامات جدید شامل محدودیت های سختگیرانه برای افرادی می شود که از تزریق واکسن کرونا امتناع کرده اند و به این ترتیب، این افراد واکسینه نشده از سوار شدن به هواپیما، حضور در رویدادهای ورزشی، کلوپ ها، سینماها و سایر تجمعات منع می شوند.

رسانه های فرانسه نیز گزارش دادند که اعتراضات همچنین در سایر شهرهای این کشور برگزار شد.

در سوئد نیز که گواهی واکسینه شدن برای حضور در تجمعات بیش از 50 نفر ضروری است حدود 3000 تن در مرکز استکهلم دست به راهپیمایی زده و در اعتراضاتی که توسط جنبش آزادی سازماندهی شده بود، در میدان اصلی این شهر حضور یافتند.

رسانه های سوئد گزارش دادند که نمایندگانی از جنبش مقاومت نئونازی نوردیک در این تجمع اعتراضی حضور داشتند و پلاکاردهایی در دست داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض علیه پاسپورت واکسن کرونا در سراسر اروپا

اعتراض علیه پاسپورت واکسن کرونا در سراسر اروپا