مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-23سياسي

وجود 90 مدرسه فرسوده با قدمت بیش از 50 سال در رفسنجان


مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان گفت: 90 مدرسه بالای 50 سال قدمت داریم که استاندارد کافی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین تقوی پیش از ظهر امروز سوم بهمن ماه در مراسم تکریم و معارفه روسای آموزش و پرورش رفسنجان اظهار کرد: رکن اصلی توسعه نیروی انسانی است هر سال بیش از 200 هزار نفر ساعت کلاس توانمندسازی برای همکاران گذاشتیم و رتبه برتر استان را کسب کردیم، اما هنوز به اهداف متعالی که مدنظر بود با وجود کرونا دست نیافتیم.

وی افزود: یکی از اهدافم در قبول مسئولیت ریاست آموزش و پرورش، وجود آرامش در محل کار برای همکاران و تفویض اختیار به معاونان بود و سعی کردیم از حاشیه ها پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: 2500 نفر در مدارس غیردولتی و 3500 نفر در مراکز دولتی و بیش از 60 هزار دانش آموز در رفسنجان وجود دارد که این 60 هزار نفر خانواده هایی دارند که دارای اختلاف نظر و سلیقه های متفاوتی هستند، پس به اصل کار پرداختیم و مسائل سیاسی را در آموزش و پرورش دخالت ندادیم.

تقوی با بیان اینکه مدیران پرتوان مخصوصا در مقطع ابتدایی و در مقطع دبیرستان کمبود داشتیم ، خاطرنشان کرد: به این کمبودها توجه کردیم و میانگین سنوات خدمت همکاران اداری 7 سال کمتر شد، که این نیروهای جوان در کنار افراد باتجربه می تواند پتانسیل خوبی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 90 مدرسه فرسوده با قدمت بیش از 50 سال در رفسنجان

وجود 90 مدرسه فرسوده با قدمت بیش از 50 سال در رفسنجان