مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-23سياسي

مادران شهدا تمام دارایی خود را برای دین فدا کردند


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مادران شهدا با تربیت انقلابی فرزندان شان، تمام دارایی خود را برای دین خدا فدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی ظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه نخستین دوره نشست ملی کوثر هدایت که در دارالقرآن حرم رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهید در عرصه اجتماعی در زمانی که دشمن با تمام ظرفیت و سرمایه به میدان آمده و تمام قد در مقابل اسلام صف کشیده مقابله کنید، لشکر حق باید با عفت بانوان و سرمایه عطوفت و محبت آنان که می تواند در درون خانواده و در محیط اجتماع سالم نقش خودش را به خوبی ایفا کند به مجاهدت و مبارزه بپردازد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: حرف ما این نیست همه به یک اندازه در این میدان نقش آفرینی کنند بلکه هرکس به هر میزان که می تواند با اخلاص و عفت نقش انقلابی خود را ایفا کند، او مؤثر در این حرکت عظیم خواهد بود.

وی افزود: اگر در طول تاریخ، اهل بیت (ع) قدم های بزرگ و تاریخ سازی را با حضور خانواده و مجاهدت خانوادگی به منصه ظهور رساندند ما نیز با باور و اعتقاد خود، امروز در محضر شما و به دعای مادرتان با همه سرمایه های خود در صحنه حاضر شده ایم.

عزت زمانی گفت: هر زمانی که در کارهای بزرگ و قدم های مؤثر با گره هایی مواجه شدیم حضور در محضر علی بن موسی الرضا (ع) و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شهدا تمام دارایی خود را برای دین فدا کردند

مادران شهدا تمام دارایی خود را برای دین فدا کردند