مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-23سياسي

لایحه بودجه 1401 شهرداری همدان تقدیم شورا شد


شهردار همدان بودجه پیشنهادی 2 هزار و 138 میلیارد تومانی، سال 1401 شهرداری را به شورای اسلامی شهر ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز و در شصتمین جلسه صحن شورا سید مسعود حسینی شهردار همدان، لایحه بودجه سال 1401 شهرداری را تقدیم شورا کرد.

شهردار همدان در این مراسم با اشاره به بودجه پیشنهادی 1401 شهرداری، اظهار کرد: در این خصوص از دو ماه پیش جلسات متعددی با حضور مدیران مناطق، سازمان ها و معاونان، تشکیل و بررسی های لازم انجام شد.

سید مسعود حسینی به بازرسی ها از مناطق و بازدید پروژه ها در محل و بررسی ها در این راستا اشاره کرد و گفت: این موارد بر اساس واقعیات میدانی در بودجه لحاظ شده است.

وی اتفاق مهم در بودجه پیشنهادی 1401 را بازگرداندن شهرداری ستاد به کار سیاست گذاری دانست و بیان کرد: اقدامات اجرایی به عهده مناطق گذاشته شده و پروژه ها نیز در مناطق دیده شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه مناطق باید تلاش ویژه ای برای درآمدزایی داشته باشند، افزود: شهرداری ستاد نیز کمک حال مناطق، برای تحقق بودجه پیش بینی شده، خواهد بود.

وی ایجاد خزانه و تمرکز املاک در ستاد را دو اتفاق ویژه در بودجه پیشنهادی برشمرد و اضافه کرد: بحث فناوری (شهرداری هوشمند) در بودجه پیشنهادی با اهمیت ویژه دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه 1401 شهرداری همدان تقدیم شورا شد

لایحه بودجه 1401 شهرداری همدان تقدیم شورا شد