مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-23اقتصادي

چه کسانی می توانند وام بدون ضامن بگیرند؟


شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران دستگاه های اجرایی، اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت های بزرگ بخش خصوصی که از شعب بانک های ذی ربط حقوق پرداخت می کنند، - در صورتی که در رتبه اعتباری A، B و C باشند، می توانند بدون ضامن تسهیلات دریافت کنند.

معاون وزیر اقتصاد جزییات پرداخت وام بدون ضامن را تشریح کرد و گفت: در مرحله اول شامل کارکنان و بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه های اجرایی، شرکت های دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی و شرکت های بزرگ خصوصی را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، سید عباس حسینی در مورد جزییات پرداخت وام خرد بدون ضامن اظهار داشت: پیرو جلسه ای که خدمت رییس جمهور و نمایندگان ارشد بانکی داشتیم، با توجه به تاکید رییس جمهور مبنی بر آسان سازی پرداخت تسهیلات به آحاد جامعه روز چهارشنبه با مدیران بانکی تابع وزارت اقتصاد جلسه داشتیم و محورهای جلسه با رییس جمهور بررسی شد.

معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد: در مرحله اول شرایط دریافت وام خرد برای شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران دستگاه های اجرایی، اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت های بزرگ بخش خصوصی که از شعب بانک های ذی ربط حقوق پرداخت می کنند، در صورتی که در رتبه اعتباری A، B و C باشند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی می توانند وام بدون ضامن بگیرند؟

چه کسانی می توانند وام بدون ضامن بگیرند؟