مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-23سياسي

حضور یگان های سپاه و بسیج تا بازگشت شرایط زندگی مردم به وضع عادی ادامه دارد


سخنگوی سپاه در تشریح اقدامات سپاه برای امداد و خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده از بارش های اخیر تاکید کرد: حضور یگان های سپاه و بسیج تا بازگشت شرایط زندگی مردم به وضع عادی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با قدردانی از کلیه نیروهای امدادی سازمانی، جهادی و مردمی فعال در امر امداد و خدمت رسانی به مردم سیل زده در استانهای جنوبی و شرقی کشور در تشریح اقدامات سپاه و بسیج در این عرصه اظهار کرد: سپاه و بسیج همانند همیشه در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل ، زلزله برف و.

با سازماندهی و گسیل امکانات و ظرفیت های در اختیار، پیشتازانه و مجاهدانه پای به عرصه خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از بارش های اخیر گذارد و با دستور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه، نیروی زمینی، قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و سپاه های استانی درگیر بحران، به حالت آماده باش و آغاز عملیات امداد و نجات در آمده اند.

 وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از همان ساعات اولیه یگان ها و تجهیزات سپاه و نیروهای بسیجی عملیات امداد و نجات را در مناطق سیل زده و برف گیر کشور آغاز و در کنار سایر یگان های امدادی به ارائه خدمات اولویت دار از جمله نجات ، جابجایی ، استقرار و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور یگان های سپاه و بسیج تا بازگشت شرایط زندگی مردم به وضع عادی ادامه دارد

حضور یگان های سپاه و بسیج تا بازگشت شرایط زندگی مردم به وضع عادی ادامه دارد