مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-23سياسي

مسجد جامع بندرعباس به عنوان محور فعالیت های دینی تبدیل شود


مسجد جامع بندرعباس به عنوان محور فعالیت های دینی تبدیل شود.

- ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر یکشنبه در نشست ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس، اظهار کرد: تلاش شما برای فرهنگ سازی امر نماز ستونی و قابل تقدیر است چراکه بسترهای حضور افراد برای نماز فراهم می شود.

وی با بیان اینکه هر قدمی در جهت فرهنگ سازی بحث نماز و تحقق اقامه نماز برداریم قابل تقدیر است، عنوان کرد: افرادی که در قرآن کریم به آن ها اوصاف مؤمنین داده می شود دارای پیوست نماز هستند و به آن به عنوان یک موضوع اصلی نگاه می کنند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به این نکته که اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه و افرادی که با آن همکاری می کنند، سهم بالایی در اقامه نماز و ثواب حاصل از آن دارند، تصریح کرد: تلاش ها و زحمات شما را خداوند متعال با فضل و کرم پاسخ خواهد داد.

حجت الاسلام عبادی زاده با ذکر این نکته که شما همه از فرهیختگان هستید، ابراز داشت: در هر شهری مؤمنان یک پایگاه برجسته ای در کنار تمام اماکن مقدس و مذهبی داشته باشند تا بتواند نقش محور را در اجتماعات ایفا کند.

وی با ذکر این نکته که در مناسبت های مختلف، اماکن مختلف دینی و فرهنگی برنامه هایی را برگزار می کنند، ادامه داد: باید بتوان برنامه های برخی از مناسبت های مهم را در مسجد جامع برگزار کنیم که خوشبختانه تا کنون با است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جامع بندرعباس به عنوان محور فعالیت های دینی تبدیل شود

مسجد جامع بندرعباس به عنوان محور فعالیت های دینی تبدیل شود