مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-23ورزشي

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛ پوست اندازی نفتی های خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور از روز گذشته در شهرهای مختلف آغاز و امروز، فردا و روز چهارشنبه نیز با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد.

در دومین روز از رقابت های این هفته، دو تیم نفتی استان خوزستان که حرف و حدیث های فراوانی پیرامون مشکلات آنها همه روزه تیتر نخست رسانه های ورزشی است، امروز در حالی به مصاف رقبای خود خواهند رفت که در چند روز گذشته و در فرآیند تعطیلات کوتاه بین دو نیم فصل، مشمول اتفاقات فراوانی بوده اند.

از سویی نفتی ها با پایان خوشی که برای ناکامی های نیم فصل اول خود رقم زدند، با قهر به تعطیلات رفتند و با عدم حضور خود در جام حذفی به بهانه اعتصاب و تحریم تمرین و مسابقات، موجبات حذف این باشگاه را از این آوردگاه فراهم آوردند.

صنعت نفت که تا پیش از این، تنها تیم لیگ برتری بدون پرداخت به بازیکنان و مجموعه خود محسوب می شد، در چند روز گذشته اسیر کش و قوس های فراوانی بود و مدیران این باشگاه، تمام تلاش خود را برای تزریق پول به این باشگاه به کار بستند تا در نهایت، قهر و اعتصاب بازیکنان کارساز بود و بخشی از قراردادشان به حساب آنان واریز شد.

گرچه اعتصاب نفتی ها موجب حذف این تیم از جالم حذفی شد، اما محکی که امیدهای این باشگاه در مقابل تیم لیگ یکی خیبر خرم آباد خورد، بار  دیگر پتانسیل ها پنهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛ پوست اندازی نفتی های خوزستان

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛ پوست اندازی نفتی های خوزستان