مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-23سياسي

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد


حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاونان وی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه کنندگان به این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‎ وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاونان وی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه کنندگان به این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‎ وگو کرد.

  رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان این بازدید دستورات لازم  درباره رفع مشکلات این ملاقات کنندگان را صادر کرد.

  صدور دستورات لازم برای قطعه بندی زمین، رسیدگی به وضعیت زمین های موروثی، تفکیک زمین و اجرای مهریه از جمله درخواست های مراجعه کنندگان بود.

  یکی از مراجعه کنندگان به این مرکز با مشکل تفکیک زمین در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از استان های شرقی کشور مواجه شده بود که درهمین راستا رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دستور بررسی موضوع و حل مشکل را صادر کرد.

  در نمونه ای دیگر، یکی از شکات پرونده شهرک ژاندارمری شکایت خود را مطرح کرد و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دستور پیگیری بخشی از  پرونده که مرتبط با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بود را صادر کرد و همچنین از رییس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه خواست تا بخش دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد