مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-23اقتصادي

رویکرد صحیح در تعرفه گذاری انرژی/مصوبه برقی دولت به تحقق عدالت ختم می شود


استاد بازنشسته دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران گفت: رویکرد دولت در مصوبه اخیر این بود که برای حد مشخصی از مصرف برق، یارانه برای همه مردم وجود دارد، - ابراهیم رزاقی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در بیان لزوم اصل عدالت در تمامی تصمیم گیری های دولتی اظهار داشت: تمامی تصمیمات دولت همواره باید در جهت حمایت از تولید با هدف اصلاح معیشت خانوارهای کشور اتخاذ شود و عدالت در فرصت های اقتصادی میان تمامی مردم تقسیم شود.

استاد بازنشسته دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در بیان آثار سوء نظام تعرفه گذاری یارانه ای در حوزه برق گفت: همواره باید از خود بپرسیم، اگر خداوند نعمت نفت و گاز را به کشور ما نداده بود، چگونه باید برای توسعه مبتنی بر عدالت برنامه ریزی می کردیم، قطعا با این رویکرد نظام تعرفه گذاری یارانه ای برق به طور کامل کنار گذاشته می شود.

*تحقق عدالت با مصوبه برقی دولت وی در بیان لزوم تغییر نگرش در تعرفه گذاری برق افزود: نظام تعرفه گذاری در حوزه برق باید به گونه ای باشد که در نهایت زمینه تولید در کشور را به نحو احسن مهیا کند، زیرا برق یکی از زیرساختی ترین نیازهای بخش مولد اقتصاد در کشور است.

نویسنده کتاب الگویی برای توسعه اقتصادی ایران با اشاره به مصوبه برقی دولت به منظور تغییر نظام تعرفه گذاری برق گفت: رویکرد دولت در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد صحیح در تعرفه گذاری انرژی/مصوبه برقی دولت به تحقق عدالت ختم می شود

رویکرد صحیح در تعرفه گذاری انرژی/مصوبه برقی دولت به تحقق عدالت ختم می شود