مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-23سياسي

هشدار نماینده قائم شهر در خصوص تبدیل شدن نساجی مازندران به نیشکر هفت تپه


نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمال تاسف باید اعلام کنم که یک نیشکر هفت تپه دیگر و هپکو اراک این بار در مازندران و قائم شهر در حال وقوع است.

- نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمال تاسف باید اعلام کنم که یک نیشکر هفت تپه دیگر و هپکو اراک این بار در مازندران و قائم شهر در حال وقوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیوان مرادیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: همکاران با کمال تاسف باید اعلام نمایم که یک نیشکر هفت تپه دیگر و هپکوی اراک این بار در مازندران و در نساجی قائمشهر در حال وقوع است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار میلیارد تومان سرمایه بیت المال و مردم قائمشهر در خطر است، عنوان کرد: آقای رییس جمهور در سال 88 این کارخانه توسط بانک ملی به سرمایه گذار خارجی در ازای یک دلار واگذار شد و در ازای این واگذاری مقرر شد که سرمایه گذاری 130 میلیون یورویی برای به روز رسانی کارخانه با فناوری روز اروپا صورت گیرد تا از این به بعد 2 هزار شغل نیز ظرف مدت 2 سال برای مردم ایجاد شود، اما امروز بعد از گذشت 13 سال نه از 130 میلیون یورو خبری است و نه از دو هزار شغل.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: امروز کارخانه با کمتر از 400 نفر کارگر با تجهیزات فرسوده و ظرفیت تولید پایین آن هم با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده قائم شهر در خصوص تبدیل شدن نساجی مازندران به نیشکر هفت تپه

هشدار نماینده قائم شهر در خصوص تبدیل شدن نساجی مازندران به نیشکر هفت تپه