مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-23اقتصادي

سوءمدیریت عامل تعطیلی واحدهای تولیدی در کردستان است


مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه سوءمدیریت عامل تعطیلی واحدهای تولیدی در کردستان است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی مهتاباتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج، با تاکید بر اینکه تولید نقش مهم و تأثیرگذاری در اقتصاد هر منطقه ای دارد، اظهار کرد:در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته، سرمایه گذاری های عظیمی در بخش های مرتبط با تولید انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که توسعه اقتصادی هر منطقه مستلزم حمایت از سرمایه گذاران و برنامه های رونق تولید است چراکه تولید عامل اصلی ایجاد استحکام در اقتصاد و محور توسعه و بسترساز اشتغال زایی و ارتقای سطح کیفی زندگی مردم می شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه بیت المقدس استان کردستان فضای کسب وکار در استان کردستان را نامناسب ارزیابی کرد و افزود: استان کردستان از ظرفیت ها زیادی در بخش های صنعتی، معدنی، کشاورزی و .

برخوردار است که استفاده صحیح از این منابع منجر به تولید ثروت و رونق فضای کسب وکار در استان خواهد شد.

کارشکنی و سختگیری ناباجای برخی مسئولان استانی در مسیر تولید  مهتابانی تاکید کرد: مسئولان باید باتبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب از تولیدکنندگان حمایت کنند اما متاسفانه در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءمدیریت عامل تعطیلی واحدهای تولیدی در کردستان است

سوءمدیریت عامل تعطیلی واحدهای تولیدی در کردستان است