مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-23اقتصادي

چهار اثر ثبت جهانی در بم قرار دارد/لزوم توسعه زیر ساختهای گردشگری


فرماندار بم با اشاره به ثبت جهانی چهار اثر این شهرستان در فهرست آثار جهانی گفت: باید زیر ساختهای صنعت گردشگری در بم توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی شهسوارپور ظهر یکشنبه در کارگروه گردشگری شهرستان بم با اشاره به اینکه بم از مهمترین مقاصد گردشگری در کشور محسوب می شود و تمایل به بازدید از ارگ بم از سوی گردشگران داخلی و خارجی بسیار بالاست گفت: هر ساله در برآوردهایی که صورت می گیرد بیشترین بازدید از ارگ بم انجام می شود.

وی تصریح کرد: در این شهرستان چهار اثر ثبت جهانی ارگ بم، قنات قنات اکبرآباد، قنات قاسم آباد و عرصه کویر لوت وجود دارد و این پتانسیل بسیار مهمی برای توسعه گردشگری در شهرستان در پسا کرونا است.

فرماندار بم با اشاره به اینکه یکی از عکس هایی که در مراکز اصلی جذب توریست در اروپا وجود دارد عکس ارگ بم است گفت: این گفته سفر آلمان در بازدید از شهرستان بم است و نشان از اهمیت بزرگترین بنای خشتی جهان در عرصه گردشگری بین المللی است.

وی بیان کرد: باید زیر ساخت های گردشگری در شهرستان بم توسعه یابد و کار بازسازی ارگ بم نیز با تخصیص اعتبار مورد نیاز با سرعت بیشتر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار اثر ثبت جهانی در بم قرار دارد/لزوم توسعه زیر ساختهای گردشگری

چهار اثر ثبت جهانی در بم قرار دارد/لزوم توسعه زیر ساختهای گردشگری