مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-23پزشكي

جذب سفیران اهدای عضو در نمایشگاه بین المللی همدان/ صدور 30 هزار کارت اهدای عضو


مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان همدان از جذب سفیران اهدای عضو در نمایشگاه بین المللی همدان خبر داد و گفت: روزانه 300 کارت اهدای عضو در این نمایشگاه صادر و سفیرانی برای فرهنگ سازی این اقدام نیک و پسندیده جذب می شوند.

- مجید حمیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از صدور کارت اهدای عضو به صورت آنلاین در نمایشگاه بین المللی همدان خبر داد و اظهار کرد: از 27 دی ماه تا سوم بهمن ماه به منظور فرهنگ سازی اهدای عضو غرفه ای در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان با هماهنگی انجمن اهدای عضو، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت نمایشگاه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به هدف از راه اندازی این غرفه در پاسخگویی به مردم نسبت به مسائل اهدای عضو، پیوند اعضا و وضعیت بیماران مرگ مغزی گفت: جذب سفیران اهدای عضو و نیروهای داوطلب اشاعه دهنده فرهنگ اهدای عضو از دیگر اهداف است.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان همدان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه به صورت برخط کارت اهدای عضو برای متقاضیان صادر می شود عنوان کرد: خوشبختانه مردم استان استقبال خوبی داشتند که این دور از انتظار بود.

وی با بیان اینکه معمولا روزانه 200 تا 300 کارت اهدای عضو در این نمایشگاه صادر می شود که امروز آخرین روز از برگزاری این نمایشگاه است خاطرنشلن کرد: تاکنون بیش از 30 هزار نفر از مردم همدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سفیران اهدای عضو در نمایشگاه بین المللی همدان/ صدور 30 هزار کارت اهدای عضو

جذب سفیران اهدای عضو در نمایشگاه بین المللی همدان/ صدور 30 هزار کارت اهدای عضو