مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-23سياسي

صلح را باید جایگزین حکم کرد


رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور گفت: باید تلاش کرد که صلح جایگزین حکم شود تا به همبستگی اجتماعی و رفاقت و مودت بین مردم کمک شود.

- حجت الاسلام هادی صادقی روز یکشنبه سوم بهمن در همایش صبر، تجلیل از فعالان و منتخبین شوراهای حل اختلاف و نیکوکاران عرصه صلح و سازش استان مرکزی اظهار کرد: همواره در سراسر زندگی باید قدردان امام راحل باشیم و چه نیک است همه ساله در این مکان شریف جلساتی در مسیر انقلاب و امام برپا باشد تا این خطه شهیدپرور نیز که در رتبه های برتر پرورش شهید نسبت به جمعیت قرار دارد، بهره مندی بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه کلمه صبر مخفف کلمه صبح و سازش و بخشایش و رضایت است، صبر صلح و سازش و بخشایش را تغذیه می کند تصریح کرد: ستاد ملی صبر یک ستاد فراقوه ای است و اختصاصی به قوه قضاییه ندارد و هرکسی میتواند به منظور فرهنگ سازی در راستای گسترش صلح و سازش و اقدام در این مسیر، عضو آن باشد.

رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور با بیان اینکه مهربانی ویژگی مومنان است افزود: صلح و سازش برخاسته از فرهنگ اسلام و راس ایمان است، یکی از ویژگی های مومنان این است که در عین حال که در برابر کفار با قدرت و قوت و شدت عمل می کنند، در بین خود رحیم و عطوف و مهربان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح را باید جایگزین حکم کرد

صلح را باید جایگزین حکم کرد