مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-23اقتصادي

300 واحد تولیدی در آذربایجان غربی غیر فعالند


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 80 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند.

- حاتمی امروز 3 بهمن ماه در حاشیه بازدید استاندار از واحدهای صنعتی استان افزود: در سال جاری تعداد 80 واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند و امید است با مساعدت های انجام شده تا پایان سال این واحدها به 100 واحد برسد.

وی با اشاره به اینکه 1400 واحد تولیدی در استان پروانه بهره برداری کسب کرده اند، خاطر نشان کرد: از این تعداد 1100 واحد تولیدی فعال و 300 واحد تولیدی راکد در استان وجود دارد.

حاتمی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی ارومیه 133واحد تولیدی حق انتفاع زمین دارند، اظهار کرد: از این تعداد واحد نزدیک 91 واحد صنعتی پروانه بهره وری دارند و درحال حاضر 71 واحد تولیدی با اشتغالزایی 1600نفر فعال هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی یاد آور شد: حل موانع تولید، احصای مشکلات واحدهای صنعتی و طرح در کارگروه تسهیل موانع، حمایت های مالی و پرداخت هزینه های واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و بین المللی از جمله حمایت های شهرک های صنعتی استان از واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: شهرک های صنعتی با تمام توان در سالی که مزین به حمایت از تولید و مانع زدایی از تولید است از واحدهای تولیدی استان حمایت می کند و در این راستا با رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 واحد تولیدی در آذربایجان غربی غیر فعالند

300 واحد تولیدی در آذربایجان غربی غیر فعالند