مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-23اجتماعي

حمایت بهزیستی از فرزندان برای ادامه تحصیل آنها


سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تحصیل 10 هزار و 695 نفر از فرزندان تحت پوشش در حوزه اجتماعی در دانشگاه های کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نصیری در مراسم تقدیر از دانشجویان رتبه برتر کنکور سراسری تحت پوشش معاونت امورفرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن خطاب به مادران و زنان سرپرست خانوار گفت: بخش زیادی از مادران حاضر در جلسه، مادرانی با ویژگی های خاص اند که در تربیت فرزندانشان کار ویژه ای انجام داده اند.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه مفیدترین علم، علمی است که در خدمت خلق، انسانیت و کمک به جامعه هدف باشد، گفت: امروز روز گرامیداشت مقام علم است، به ویژه در دو سال گذشته که همه در مواجه با همه گیری کرونا در قرنطینه بودند و ثروت کسی به داد او نمی رسید، آنچه جهان را در مسیر نجات قرار داد، علم بود.

وی با اشاره به اینکه مسیر موفقیت فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی در کنکور دشوارتر از افراد دیگر بوده است، افزود: سازمان بهزیستی به عنوان حامی فرزندان تحت پوشش، تا زمانی که آنان به کسب علمی که منجر به تحول در زندگی و جامعه شود، می پردازند و تا هر مقطعی و هر زمانی که فرد مشغول به تحصیل باشد حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بهزیستی از فرزندان برای ادامه تحصیل آنها

حمایت بهزیستی از فرزندان برای ادامه تحصیل آنها