مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-23سياسي

گودرزی: پیشنهاد کارت خرید نان توهین به ملت ایران است


نماینده مردم درود و ازنا در مجلس خواستار اجرای تدریجی حذف ارز ترجیحی شد و ارائه پیشنهاداتی چون «کارت خرید نان و ارزاق» را توهین به ملت ایران دانست.

- نماینده مردم درود و ازنا در مجلس خواستار اجرای تدریجی حذف ارز ترجیحی شد و ارائه پیشنهاداتی چون کارت خرید نان و ارزاق را توهین به ملت ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین گودرزی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به رییس جمهور گفت: مبارزه با فساد مالی، اداری و اقتصادی - که وعده جدی شما به ملت بوده است - نیازمند اصلاح ساختاری بخش های مختلف و تدوین نقشه راهی مشترک و هم افزا در سه قوه است.

صادقانه باید گفت که فساد پنهان و آشکار در سطوح مختلف؛ پیچیده تر از آن است که با اقدامات قضایی و نظارتی معمول قابل مهار باشد.

ارائه پیشنهاداتی چون کارت خرید نان و ارزاق، توهین به ملت ایران است نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس حذف ارز ترجیحی اقدامی راهبردی برای نجات اقتصاد ایران دانست و تأکید کرد: جامعه ایران در حال حاضر تحمل هیچ تنش اقتصادی جدیدی را ندارد.

پس این اقدام مهم را به صورت تدریجی باید اجرا کرد؛ چنانکه ارائه پیشنهاداتی چون کارت خرید نان و ارزاق، توهین به هویت، عزت و کرامت یک ملت بزرگ، انقلابی و تاریخ ساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی: پیشنهاد کارت خرید نان توهین به ملت ایران است

گودرزی: پیشنهاد کارت خرید نان توهین به ملت ایران است