مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-23سياسي

حسینی: چرا وزارت صمت از دلال بازی و گرانفروشی جلوگیری نمی کند؟


نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزارت صمت گفت: چرا نظارت موثر و قابل قبولی بر بازار و قیمت کالاها ندارید؟ چرا نمی توانید جلوی دلال بازی، - نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزارت صمت گفت: چرا نظارت موثر و قابل قبولی بر بازار و قیمت کالاها ندارید؟ چرا نمی توانید جلوی دلال بازی، احتکار و گرانفروشی را بگیرید و چرا به موقع در تهیه کالاهای اساسی و توزیع آن اقدام نمی کنید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تأمین نهاده های دامی، اظهار کرد: لازم است به این موضوع به صورت جدی توجه شود؛ چرا که دامداران و عشایر در این زمینه به شدت دچار مشکل هستند، هم نهاده های دامی کمیاب بوده و هم قیمت آن در بازار آزاد بسیار گران است.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص لزوم توجه به بیمه کارگران ساختمانی افزود: در این اوضاع نامناسب اقتصادی و گرانی سرسام آور بیشترین فشار به قشر کارگر وارد می شود.

حداقل مشکل بیمه آنها را حل کنید.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تذکری به وزیر صمت داد و اظهار کرد: چرا نظارت موثر و قابل قبولی بر بازار و قیمت کالاها ندارید؟ چرا نمی توانید جلوی دلال بازی، احتکار و گرانف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: چرا وزارت صمت از دلال بازی و گرانفروشی جلوگیری نمی کند؟

حسینی: چرا وزارت صمت از دلال بازی و گرانفروشی جلوگیری نمی کند؟