مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-23سياسي

جلال زاده: 500 هزار تن سیب در سردخانه های استان آذربایجان غربی انباشته شده است


نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 500 هزار تن سیب در سردخانه های استان آذربایجان غربی انباشته شده است، گفت که محصولات کشاورزی مردم استان آذربایجان غربی به ویژه ارومیه در سردخانه ها انباشته شده است.

- نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 500 هزار تن سیب در سردخانه های استان آذربایجان غربی انباشته شده است، گفت که محصولات کشاورزی مردم استان آذربایجان غربی به ویژه ارومیه در سردخانه ها انباشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید جلال زاده در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس در تذکر شفاهی با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: یاد و خاطره حماسه دوم بهمن سال 1357 مردم ارومیه در مسجد اعظم این شهر در اولین جنگ مسلحانه با رژیم پهلوی به رهبری مرحوم آقای حسنی را گرامی می دارم.

از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای انقلاب فرهنگی می خواهم در ثبت ملی این روز تاریخی به وظیفه خود عمل کنند.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه سرمایه گذاری دولتی در استان آذربایجان غربی حداقلی است و کشاورزان بار اشتغال و تولید را به دوش می کشند، نباید راضی به زیان کشاورزان باشیم.

500 هزار تن سیب در سردخانه های استان آذربایجان غربی انباشته شده لذا از وزرای جهاد کشاورزی و صمت می خواهم اقداماتشان مصداق نوشدارو بعد از مرگ سهراب نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال زاده: 500 هزار تن سیب در سردخانه های استان آذربایجان غربی انباشته شده است

جلال زاده: 500 هزار تن سیب در سردخانه های استان آذربایجان غربی انباشته شده است