مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-23سياسي

القای ناکارآمدی نظام هجمه دشمنان برای ایجاد انحراف است


القای ناکارآمدی نظام، هجمه دشمنان برای خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی خود و ایجاد انحراف در جامعه است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: القای ناکارآمدی نظام، هجمه دشمنان برای خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی خود و ایجاد انحراف در جامعه است.

حجت الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز (3 بهمن ماه) در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد گرامی داشت ایام الله دهه فجر در ابهر به نقش انقلاب اسلامی در بیداری ملت ها اشاره کرد و افزود: هنوز هم با گذشت 43 سال از عمر پر برکت انقلاب، می توان ابعاد جدیدی از آن را برای مردم و جهانیان بیان کرد.

وی بدخواهی دشمنان را به عنوان یک کینه توزی دیرینه علیه ایران اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: بحث القای ناکارآمدی نظام، هجمه دشمنان است و آن ها می خواهند با استفاده از این حربه و القای آن در جامعه، انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کنند تا در جامعه انحراف ایجاد شود.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه باید نگاه کنیم و ببینیم برخی ایرادهای مان کجاست که گاهی راه ها به بی راهه ختم می شود، اضافه کرد: به طور مثال اوایل انقلاب افراد زاهد، پاک و خادم را صدرنشین مجالس می کردیم اما به نظر می رسد امروز از این تفکر کمی فاصله گرفته و ارزش ها جای خود را عوض کرده است و به جای توجه به ارزش های انسانی به لباس و مارک لباس و مادیات افراد نگاه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القای ناکارآمدی نظام هجمه دشمنان برای ایجاد انحراف است

القای ناکارآمدی نظام هجمه دشمنان برای ایجاد انحراف است