مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-23سياسي

جانفشانی مردم آذربایجان غربی در انقلاب برای نسل جدید تبیین شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:جانفشانی مردم آذربایجان غربی در طول انقلاب برای نسل جدید تبیین شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:جانفشانی مردم آذربایجان غربی در طول انقلاب برای نسل جدید تبیین شود.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز 3 بهمن در دیدار با اعضای شهدای کنگره روحانی که در سالن جلسات دفتر امام جمعه این شهرستان ترتیب یافت،ضمن ابراز تاسف از اینکه جان فشانی ها و سلحشوری های مردم استان در هشت سال دفاع مقدس به شکل شایسته برای نسل جدید تبیین نشده است، بیان کرد: حال آنکه مردم سایر استان ها در انعکاس وقایع تاریخی منطقه خود بسیار ساعی هستند.

وی بر لزوم برگزاری کنگره شهدای روحانی با شکوه خاصی تاکید کرد و افزود: این قبیل رویدادهای فرهنگی و تربیتی در جامعه از اثرهای مثبت زیادی برخوردار است.

وی یکی از آثار مثبت این قبیل برنامه ها را آشنایی اقشار مختلف مردم با تعداد شهدای روحانی و خدمات آنها دانست و اضافه کرد: مردم باید بدانند روحانیان و علما همان طور که مردم را به شرکت در جبهه های حق علیه باطل دعوت می کردند، خودشان نیز در دفاع مقدس شرکت داشتند.

این مسئول با بیان اینکه مردم باید آگاه شوند که تعداد شهدای روحانی نسبت به جمعیت آن بین سایر اقشار در صدر قرار دارد، اضافه کرد: همچنین انعکاس این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانفشانی مردم آذربایجان غربی در انقلاب برای نسل جدید تبیین شود

جانفشانی مردم آذربایجان غربی در انقلاب برای نسل جدید تبیین شود