مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-23سياسي

ترویج سبک زندگی اسلامی از مهمترین ماموریت های نظام تعلیم و تربیت است


نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ترویج نماز رکن برنامه های انسان سازی در جامعه است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از مهمترین ماموریت های نظام تعلیم و تربیت کشور است و در راس این اقدام ترویج نماز در بین نسل جوان است که در نهایت معلمان نقش مهمی .

- ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ترویج نماز رکن برنامه های انسان سازی در جامعه است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از مهمترین ماموریت های نظام تعلیم و تربیت کشور است و در راس این اقدام ترویج نماز در بین نسل جوان است که در نهایت معلمان نقش مهمی در تحقق این مهم ایفا می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در همایش پیش اجلاس سراسری نماز که امروز (3 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین رکن فعالیت های تربیتی در حوزه دانش آموزی ترویج فرهنگ نماز بین دانش آموزان است زیرا نماز مجموعه تمام فضایل اخلاقی و حافظ ارزش های انسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به رسالت معلمان در ترویج فرهنگ نماز بین دانش آموزان، گفت: کار تربیتی در حوزه آموزش و پرورش بدون ایفای نقش فعال معلمان ناممکن است و این معلمان هستند که باید با مشارکت فعال در انتقال آموزه های تربیتی گام مهمی در این راستا بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج سبک زندگی اسلامی از مهمترین ماموریت های نظام تعلیم و تربیت است

ترویج سبک زندگی اسلامی از مهمترین ماموریت های نظام تعلیم و تربیت است