مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-23پزشكي

مرگ و میر کرونایی در اصفهان صفر شد


در شبانه روز گذشته هیچ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در اصفهان جان خود را از دست نداد و آمار مرگ و میر کرونایی ها در اصفهان صفر شد.

- در شبانه روز گذشته منتهی به امروز (یکشنبه، 3 بهمن ماه)، هزار و 83 نمونه از افراد مشکوک و علامت دار در استان اصفهان (به جز کاشان و آران و بیدگل) گرفته شد.

در این مدت 221 مورد ابتلای قطعی به کرونا در استان ثبت شد.

از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون یک میلیون و 315 هزار و 746 مورد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان ثبت شد که از این تعداد 432 هزار و 163 مورد ابتلای قطعی بود.

همچنین در این مدت 190 هزار و 12 بیمار کووید19 در بیمارستان های استان بستری شدند.

اکنون 250 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که حال 42 بیمار وخیم است و در بخش های آی سی یو بیمارستان ها بستری هستند.

در 24 ساعت گذشته نیز 77 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند، درحالی که 68 بیمار بهبود یافته از بیمارستان ها مرخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در شبانه روز گذشته آمار مرگ بیماران قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان صفر بود.

اگرچه از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون 11 هزار و 20 بیمار قطعی و 6 هزار و 358 بیمار مشکوک به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و میر کرونایی در اصفهان صفر شد

مرگ و میر کرونایی در اصفهان صفر شد