مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-23سياسي

اجرای برنامه های متنوع به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)


مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از شب گذشته برنامه های متنوعی در بخش های مختلف به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سطح استان در حال اجرا است.

- حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی در گفت وگو با ایسنا- در خصوص برنامه های در دست اجرا به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سطح استان، افزود: برگزاری جشن های میلاد، برگزاری های سخنرانی های مذهبی با محوریت بیان اوصاف و معارف حضرت زهرا(س) و همچنین سبک زندگی ایشان، مدیحه سرایی و اهدای جوایز در بانوان، از برنامه های در دست اجرای این ایام است.

وی در ادامه سخنان خود فضا سازی متناسب با ایام شادی در سر درب مساجد و محلات شهری و روستایی، برگزاری دوره های آموزشی برای بانوان در راستای آشنایی با شخصیت حضرت صدیقه طاهره(س)،اطعام نیازمندان و توزیع غذای گرم در محلات توسط تکایا، حسینیه ها، مساجد و گروه های جهادی در فعالیت ویژه خانه های دین و زندگی در حاشیه شهرهای زاهدان، چابهار و زابلدر این ایام برای مهارت آموزی بانوان و بیان معارف و تلاوت قرآن کریم از دیگر برنامه های در دست اجرا طی این هفته است.

وی در خصوص تاثیر کرونا در برگزاری محافل و مجالس اهل بیت(ع) نیز گفت: با کم شدن شدت این ویروس منحوس و افزایش سطح واکسیناسیون در بین مردم به نسبت اول شیوع، حضور بسیار پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های متنوع به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)

اجرای برنامه های متنوع به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)