مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-23اقتصادي

کشف مقدار زیادی روغن و شکر در قم، ظن به احتکار


 مقدار 50 هزار کیلوگرم روغن جامد به همراه 16 هزار کیلوگرم شکر به ارزش تقریبی 11 میلیارد و 480 میلیون ریال از انباری در حومه شهر قم کشف شد.

- ایسنا/قم تعزیرات حکومتی قم اعلام کرد: مقدار 50 هزار کیلوگرم روغن جامد به همراه 16 هزار کیلوگرم شکر به ارزش تقریبی 11 میلیارد و 480 میلیون ریال از انباری در حومه شهر قم کشف شد.

در راستای اجرای طرح تحول در سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین پیشگیری و مبارزه با تخلف ها در سطح استان طی گشت مشترک تعزیرات به همراه پلیس امنیت اقتصادی و بازرسان صمت پس از تحقیق های کامل و شناسایی محل نگهداری، مقدار 50 هزار کیلوگرم روغن جامد به همراه 16 هزار کیلوگرم شکر به ارزش 11 میلیارد و 480 میلیون ریال از انباری در حومه شهر قم به ظن احتکار کشف و ضبط و فرد متخلف نیز با تشکیل پرونده، جهت اِعمال قانون به شعبه تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز در گفت و گویی افزود: ماموران کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قم ـ تهران به یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری مظنون و پس از بازرسی از این خودرو، مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی به ظن قاچاق کشف و سپس مراتب جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مقدار زیادی روغن و شکر در قم، ظن به احتکار

کشف مقدار زیادی روغن و شکر در قم، ظن به احتکار