مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-23اجتماعي

بازگشایی کامل محور شیراز- سپیدان/ رفع مشکل ارتباط همراه در پولادکف


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به محدود شدن ترددها در محور شیراز-سپیدان به دلیل بارش برف روزهای گذشته، از بازگشایی کامل این محور ارتباطی و گردشگری تفریحی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به محدود شدن ترددها در محور شیراز-سپیدان به دلیل بارش برف روزهای گذشته، از بازگشایی کامل این محور ارتباطی و گردشگری تفریحی خبر داد.

خلیل عبداللهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره اینکه طی 2 هفته اخیر شاهد بارش برف و باران در فارس، بودیم، گفت: بارش برف در نقاط شمالغرب فارس خصوصا شهرستان سپیدان منجر به محدودیت ها و دشواری هایی برای تردد در محورهای شیراز-سپیدان و روستاهای این شهرستان شده بود.

عبداللهی خاطرنشان کرد که بازگشایی محور شیراز سپیدان، به طول 90 کیلومتر، طی سه شبانه روز تلاش مستمر و با به کارگیری امکانات همه ارگان ها و سازمان ها، انجام شده و هم اکنون تردد در سطح این شهرستان برقرار است.

او با اشاره به اینکه شرایط استان در این زمینه تحت مدیریت و نقش دستگاه های اصلی و پشتیبان در این زمینه مشخص شده است، افزود: در این برنامه جامع، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به عنوان دستگاه مسئول در محدود خارج شهرها و شهرداری به عنوان متولی مدیریت شرایط مذکور در داخل شهرها تعیین شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کامل محور شیراز- سپیدان/ رفع مشکل ارتباط همراه در پولادکف

بازگشایی کامل محور شیراز- سپیدان/ رفع مشکل ارتباط همراه در پولادکف