مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-23اقتصادي

در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی در کرمانشاه جای کار زیادی داریم


مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خام فروشی محصولات کشاورزی را از عمده مشکلات کشاورزان استان عنوان کرد و گفت: محصولات مهمی مثل زیتون، - ایسنا/کرمانشاه مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خام فروشی محصولات کشاورزی را از عمده مشکلات کشاورزان استان عنوان کرد و گفت: محصولات مهمی مثل زیتون، گوجه فرنگی و سیب زمینی در استان تولید می شود که باید این محصولات فرآوری و جلوی خام فروشی آن ها گرفته شود.

سعید کریمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه صنایع تبدیلی استان در بخش کشاورزی به سه دسته واحدهای فرآوری، بسته بندی و نگهداری تقسیم می شوند، گفت: در حالی که ظرفیت واحدهای فرآوری، ذخیره سازی و بسته بندی استان بیش از تولیدات سالانه استان است، اما در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی کمبودهایی داریم.

وی با بیان اینکه مجموع ظرفیت واحدهای فرآوری، ذخیره سازی و بسته بندی استان که تاکنون از دو سازمان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن مجوز گرفته اند 5.

3 میلیون تن است، گفت: با توجه به آمار 5.

1 میلیون تنی تولیدات سالانه استان، هرچند بیشتر از تولیدات سالانه بخش کشاورزی استان واحدهای صنایع تبدیلی داریم، اما بخش زیادی از ظرفیت های موجود به ذخیره سازی محصولات کشاورزی تولیدی در استان و سایر استان ها اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی در کرمانشاه جای کار زیادی داریم

در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی در کرمانشاه جای کار زیادی داریم