مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-23اقتصادي

مرغ مورد نیاز بازار قزوین برای شب عید تامین شد


معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: مرغ مورد نیاز بازار قزوین برای شب عید و نوروز 1401 با افزایش جوجه ریزی در مرغداری ها تامین شده و هیچ کمبودی در خصوص این محصول نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شاپورزاده معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی قزوین صبح امروز یکشنبه در حاشیه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین اظهار کرد: میزان جوجه ریزی انجام شده در مرغداری های استان در دی ماه گذشته سه میلیون و 200 هزار قطعه بوده است.

وی گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 600 هزار قطعه ای روبرو بوده است.

این مسوول گفت: گوشت جوجه ریزی های انجام شده در دی ماه، طی ماه جاری و همچنین اسفند ماه به بازار عرضه خواهد شد بنابراین هیچ کمبودی از نظر گوشت مرغ در ایام پایانی سال برای بازار قزوین نخواهیم داشت بلکه با مازاد تولید نیز روبرو خواهیم بود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: در تولید تخم مرغ نیز هیچ کمبودی وجود ندارد و این استان جزو قطب های تولید این محصول در کشور است و تمهیدات لازم برای تولید و تامین این محصول برای مصارف خانگی و صنعتی با توجه به افزایش تقاضا برای مصرف در ایام پایانی سال اندیشده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ مورد نیاز بازار قزوین برای شب عید تامین شد

مرغ مورد نیاز بازار قزوین برای شب عید تامین شد