مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-23اقتصادي

اعمال محدودیت بر صنایع به دلیل افت فشار گاز


به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، محدودیت گاز بر صنایع هم اعمال شده که شامل نیروگاه های تولید برق هم می شود؛ - سید محمدرضا نوحی، سخنگوی صنعت برق اصفهان، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به محدویت های اعمال شده بر صنایع اظهار داشت: در فصل زمستان، در کشور ما محدودیت گاز داریم و این محدودیت بین استان ها تقسیم می شود که تبعا محدودیت در استان اصفهان هم بر مصرف گاز در حال حاضر زیاد است، چون مصرف گاز خانگی به دلیل سرمای شدید الان بالا است.

وی ادامه داد: به همین دلیل محدودیت گاز بر صنایع هم اعمال شده که شامل نیروگاه های تولید برق هم می شود، وقتی گاز نیروگاه ما کم باشد، تولید برق هم کم می شود، به همین دلیل به مصرف کننده های صنایع فولاد خودمان اعلام کردیم که فعلا باید مصرف برق خود را به حداقل ممکن کاهش دهید.

نوحی به صنایع سیمانی هم اشاره کرد و گفت: به این صنایع هم اعلام شده تولید خود را تعطیل نکنند، اما فعلا با یک کوره کار کنند؛ بنابراین به این دو صنعت اعلام شده مصرف خود را کم کنند تا در بخش خانگی دچار کمبود گاز و همچنین برق نشویم، چون اگر گاز دچار افت شود، تولید برق نیز کاهش می یابد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه دار بودن سردی هوا تا 20 بهمن، بیان کرد: ما به صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت بر صنایع به دلیل افت فشار گاز

اعمال محدودیت بر صنایع به دلیل افت فشار گاز