مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-23اجتماعي

رشد بی انضباطی موتورسیکلت ها در پایتخت/ فعالیت مسافربرهای غیرقانونی تهران


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بی انضباطی موتورسیکلت ها نه تنها ساماندهی نشده بلکه طی سال های اخیر رشد هم داشته است گفت: پلیس راهور نسبت به برخورد با تخلف مسافربرهای غیرقانونی در پایتخت ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از استماع گزارش سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: بیش از 30 درصد موتورسیکلت های کشور در تهران تردد می کنند و 50 درصد کشته شده های ناشی از تصادفات مربوط به  موتورسیکلت ها است.

وی گفت: بدترین ناهنجاری های رفتاری حین رانندگی مانند عبور از چراغ قرمز و حرکت در پیاده رو توسط این موتورسیلکت ها انجام می گیرد و متأسفانه طی سال های گذشته تا کنون نه تنها ساماندهی موتورسیکلت ها بیشتر نشده بلکه بی انضباطی آنها بیشتر شده است و برخی از خیابان ها به لحاظ تردد موتورسیلکت ها بیشتر به سیرک شباهت دارد تا محل تردد موتورسیکلت لذا باید چاره اساسی اندیشید.

وی به موضوع رانندگان کامیون ها اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه این کامیون ها اکثرا در شب می توانند بار حمل کنند با سرعت بالا و با حجم زیادی بار در بزرگراه ها تردد می کنند و این مسأله جان شهروندان را به خطر انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بی انضباطی موتورسیکلت ها در پایتخت/ فعالیت مسافربرهای غیرقانونی تهران

رشد بی انضباطی موتورسیکلت ها در پایتخت/ فعالیت مسافربرهای غیرقانونی تهران