مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-23اقتصادي

فعالیت 51 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در خراسان رضوی


رییس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از دی 1399 تا دی ماه 1400 هشت مجتمع خدماتی رفاهی در سطح راه های خراسان رضوی به بهره برداری و تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی فعال در سطح استان به 51 باب رسیده است.

- سید حامد افتخارزاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در جاده های خراسان رضوی اظهار کرد: ارتقای ایمنی ترددکنندگان در سطح جاده های خراسان رضوی مهم ترین هدف برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی است و در اولویت های مهم سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور قرار دارد.

این مجتمع ها شامل جایگاه سوخت، رستوران، واحدهای تجاری و خدماتی، مسجد یا نمازخانه و سرویس های بهداشتی عمومی است و به گونه ای طراحی می شود که کلیه نیازهای مسافران جاده ای را برآورده کرده و نیاز به توقف های مکرر برای دریافت هر کدام از خدمات فوق به حداقل برسد و نهایتا باعث افزایش ایمنی راه ها شود.

وی افزود: 10 فقره موافقت اصولی تاسیس مجتمع خدماتی و رفاهی جدید نیز برای سرمایه گذاران صادر شده که عملیات ساخت 12 مجتمع خدماتی رفاهی از این تعداد آغاز شده است.

بهره برداری از 24 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی طی 2 سال آینده رییس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 51 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در خراسان رضوی

فعالیت 51 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در خراسان رضوی