مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-23پزشكي

3 بیمار کرونایی جدید در سمنان شناسایی شدند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: طی 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه، سه بیمار کرونایی با تشخیص قطعی، در بیمارستان های این دانشگاه بستری شدند.

- کامران قدس در گفتگو با در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه هم اکنون و در رنگ بندی جدید فقط گرمسار و سمنان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت زرد قرار دارد و دیگر شهرستان ها همگی در وضعیت آبی هستند، افزود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا تاکنون به 10 هزار و 932 نفر رسید.

با بیان اینکه 40 هزار و 41 بیمار در این بازه زمانی به صورت سرپایی شناسایی شدند، ابراز کرد: موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید 19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 9 هزار و 813 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی است همچنین باید گفت در سراسر استان، سمنان و گرمسار تنها شهرستان هایی هستند که در وضعیت زرد قرار دارد و دیگر شهرستان های استان شامل دامغان، شاهرود، آرادان، میامی و مهدی شهر و سرخه در شرایط آبی کرونایی از لحاظ رنگ بندی و محدودیت ها قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 بیمار کرونایی جدید در سمنان شناسایی شدند

3 بیمار کرونایی جدید در سمنان شناسایی شدند