مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 07:072022-01-23سياسي

حضرت فاطمه(س)؛ الگویی ناب و جاودانه برای همه عالمیان


اگر بخواهیم بین دوست و دشمن جایگاه ثابت و مورد اطمینان و قبولی داشته باشیم، باید مانند حضرت زهرا سلام الله علیها به امور اعتقادی و اخلاقی پایبند باشیم و ما را به این صفات آراسته بشناسند و این ویژگی در هر کس که بروز و ظهور داشته باشد، - خبرگزاری فارس لرستان- حجت الاسلام رمضان تیموری پژوهشگر و محقق لرستانی،  شاید به جرأت می توان گفت تاریخ بشر یک روز بدون زن نبوده است، هرروز روز زن است.

اما چرا در تقویم ها یک روز را به نام زن و مادر نامگذاری کرده اند؟ چون در طول تاریخ تا زمان تولد حضرت زهرای مرضیّه زنی به تمام کمالات و تمام خصائص برتر انسانی پا روی کره خاکی نگذاشت، زنی که اسوه زنان در دو دنیا بوده و این مهمترین دلیل نامگذاری است.

شما می دانید که پیامبرصلی الله علیه وآله و سلم فرموده اند: بالتعلیم ارسلت من فرستاده شدم برای تعلیم، لذا گفتار و رفتار معصوم نقش معلّمانه دارند جهت بیداری ما، اگر در دعایی می بینیم معصوم از خدا طلب مغفرت و آمرزش می خواهد وهر روز استغفار می کند، فارغ از آن جنبه های معنوی به ما یاد می دهند در زندگی به خود غرّه نشویم.

گوشه ای از راز موفقیت حضرت زهرا(س) در زندگی مشترک با حضرت علی(ع) همانطور که عقلاً و نقلاً به این باور رسیده ایم که آخرتی در پیش داریم، حضرات معصومین علیهم السلام با این نگاه خوشی و ناخوشی ، فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت فاطمه(س)؛ الگویی ناب و جاودانه برای همه عالمیان

حضرت فاطمه(س)؛ الگویی ناب و جاودانه برای همه عالمیان