مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 06:322022-01-23بين الملل

گروه های بحرینی جنایات ائتلاف سعودی علیه یمن را محکوم کردند


گروه های مخالف بحرینی جنایات ائتلاف سعودی اماراتی آمریکایی علیه ملت مظلوم یمن و سکوت جامعه بین الملل در قبال آن را محکوم کردند.

- به نقل از پایگاه تیار الوفاء الاسلامی، گروه های مخالف بحرینی جنایات ننگین ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا علیه غیرنظامیان در یمن را که صدها شهید و زخمی بر جا گذاشته است، محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، گروه های بحرینی روز شنبه در بیانیه مشترکی حملات وحشیانه و جنون آمیز اخیر از سوی ائتلاف شرارت سعودی-اماراتی علیه یمنی ها را که با پوشش آمریکایی-صهیونیستی مرتکب جنایات وحشیانه و ضدانسانی در یمن می شوند، لکه ننگی بر پیشانی جامعه بین الملل دانستند.

در این بیانیه این جنایات مغایر با بدیهی ترین ارزش ها و اصول اخلاقی و انسانی عنوان شده است.

گروه های مخالف بحرینی همچنین سکوت شرم آور و مشکوک جامعه بین الملل در قبال این جنایات ننگین را که مقابل دیدگان جهانیان صورت می گیرد، محکوم کردند.

گروه های سیاسی مخالف بحرین در عین حال از تمام آزادگان و شرافتمندان جهان خواستند نسبت به تحرک جدی و مسئولانه برای درخواست فوری جهت توقف تجاوزات به یمن و اعمال فشار برای محکومیت این اقدامات جنایتکارانه و ننگین و مطالبه برای محاکمه رهبران ائتلاف سعودی اماراتی و حامیان آنها از جمله شیطان بزرگ، آمریکا و نیز صهیونیست ها به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های بحرینی جنایات ائتلاف سعودی علیه یمن را محکوم کردند

گروه های بحرینی جنایات ائتلاف سعودی علیه یمن را محکوم کردند