مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 05:122022-01-23پزشكي

سامه یح: تعرفه پزشکی متناسب با شرایط مردم و پزشک تعیین شود


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که باید تعرفه ویزیت پزشکان به گونه ای تعیین شود که به مردم و پزشک فشار نیاورد و بیمه ها میزان افزایش تعرفه پزشکی را پوشش دهند.

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که باید تعرفه ویزیت پزشکان به گونه ای تعیین شود که به مردم و پزشک فشار نیاورد و بیمه ها میزان افزایش تعرفه پزشکی را پوشش دهند.

همایون سامه یح در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیشنهاد سازمان نظام پزشکی برای افزایش 60 درصدی تعرفه پزشکان اظهار کرد: اگر قرار بر افزایش تعرفه ویزیت پزشکان باشد باید بیمه ها آن را متقبل شده و آن را پوشش دهند.

وی اضافه کرد: یک پزشک 16 تا 17 سال از عمر خود را برای گذراندن دوران تحصیل و گرفتن تخصص سپری می کند و در عین حال مجبور است برای ارائه خدمات متناسب با تورم لوازم مورد نیاز خود را خریداری کند همان طور که تورم شامل کالاهای اساسی شده است پزشکان هم مجبور هستند به میزان تورم کالاهای پزشکی خود را تامین کرده و تجهیزات پزشکی نیز گران شده است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به تورم موجود طبیعتا تعرفه پزشکان هم باید متناسب با تورم باشد منتهی باید شرایط به گونه ای پیش رود که به مردم و پزشکان فشار نیاید یعنی بیمه ها افزایش تعرفه پزشکی را پوشش دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامه یح: تعرفه پزشکی متناسب با شرایط مردم و پزشک تعیین شود

سامه یح: تعرفه پزشکی متناسب با شرایط مردم و پزشک تعیین شود