مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 04:022022-01-23بين الملل

کناره گیری فرمانده نیروی دریایی آلمان پس اظهارات جنجالی


دریابان کی آخیم شونباخ فرمانده نیروی دریایی آلمان پس از اظهاراتی مبنی بر این که کریمه هرگز به اوکراین باز نخواهد گشت که در پی آن در برلین و کشور های اروپایی جنجال آفرید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دویچه وله گزارش داد، المان در پی اظهارات فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و بحران اوکراین، با یک رویداد دیپلماتیک مواجه شد و شونباخ اواخر روز شنبه از سمت خود کنار رفت.

شونباخ در بیانیه ای اعلام کرد که من از کریستین لامبرشت وزیر دفاع آلمان خواسته ام تا با اجرای فوری من را از وظایف خود برکنار کند و وزیر درخواست من را پذیرفت.

برکناری فرمانده نیروی دریایی آلمان در حالی صورت می گیرد که وی در کنفرانسی به میزبانی موسسه مطالعات و تحلیل های دفاعی Manohar Parrikar هند گفت که کریمه دیگر هرگز بخشی از اوکراین نخواهد بود و پوتین احتمالا شایسته احترام بود.

فرمانده نیروی دریایی آلمان در ادامه افزود: پوتین خواهان احترام از طرف شرکای غربی خود است و نشان دادن این احترام به او چندان سخت نیست، زیرا او احتمالاً سزاوار آن است.

شونباخ خاطر نشان کرد که اقدامات روسیه در اوکراین باید مورد توجه قرار گیرد و شبه جزیره کریمه از بین رفته است و هرگز باز نخواهد گشت - این یک واقعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کناره گیری فرمانده نیروی دریایی آلمان پس اظهارات جنجالی

کناره گیری فرمانده نیروی دریایی آلمان پس اظهارات جنجالی