مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 03:172022-01-22ورزشي

دعوت از تیراندازان پارالمپیکی به اردوی تیم ملی در صورت شرکت در انتخابی


به جز مدال آوران طلایی پارالمپیک توکیو، تیراندازان پارالمپیکی که در انتخابی تیم ملی حضور نداشتند، به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

- رییس انجمن پاراتیراندازی گفت: به جز مدال آوران طلایی پارالمپیک توکیو، تیراندازان پارالمپیکی که در انتخابی تیم ملی حضور نداشتند، به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

رقیه الله کرمی در گفت وگو با ایسنا، درباره غیبت برخی از ورزشکاران پارالمپیکی در دومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی و وضعیت آنها برای حضور در تیم ملی، اظهار کرد: به جز ساره جوانمردی که ورزشکار طلایی ما در بازیهای پارالمپیک توکیو بود، بقیه تیراندازان پارالمپیکی که در دومین دوره انتخابی حضور نداشتند، به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

وی گفت: با توجه به این که سیاست کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام ورزشکاران به بازیهای پاراآسیایی چین کسب جایگاه اول تا سوم است، ما نیز در راستای این سیاست، سعی داریم پس از برگزاری هر مرحله مسابقات انتخابی، کسانی را به تیم ملی دعوت کنیم که بالاترین امتیاز را در انتخابی کسب کنند و شانس زیادی برای کسب مدال داشته باشند.

رییس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به ارتقای رکورد تیراندازان نسبت به بازیهای پارالمپیک توکیو، خاطرنشان کرد: در طی برگزاری دو مرحله مسابقات انتخابی پس از بازیهای پارالمپیک توکیو، رکوردهای خوبی در ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از تیراندازان پارالمپیکی به اردوی تیم ملی در صورت شرکت در انتخابی

دعوت از تیراندازان پارالمپیکی به اردوی تیم ملی در صورت شرکت در انتخابی