مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 00:322022-01-22اقتصادي

چرا موبایل گردشگران خارجی در ایران مسدود می شود؟


برخی از آژانس های گردشگری ایران از مسدود یا بلاک شدن تلفن همراه (موبایل) شماری از گردشگران خارجی طبق مقررات رجیستری خبر داده اند.

- برخی از آژانس های گردشگری ایران از مسدود یا بلاک شدن تلفن همراه (موبایل) شماری از گردشگران خارجی طبق "مقررات رجیستری" خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از نیمه مهرماه 1399 با تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر دستگاه های مربوطه، رجیستری گوشی باید در مبادی ورودی و به صورت کاملا حضوری انجام شود.

این قانون زمانی به اجرا گذاشته شده که مرزهای ایران به روی گردشگران خارجی بسته بود و حالا هم اطلاعات درست و دقیقی درباره مقررات ریجستری گوشی همراهِ مسافران ورودی به ایران در وب سایت های وزارت امور خارجه، ویزای الکترونیک، سفارتخانه ها و حتی تورگردان ها وجود ندارد.

در سایت اطلاع رسانی همتا این توضیحات به انگلیسی و فارسی داده شده که جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل در ارائه خدمات GSMA و افزایش رضایت مشترکین، از دسترسی غیرقانونی دستگاه های تقلبی و دزدی به شبکه های اپراتور GSMA جلوگیری می کند.

بنابراین، تنها دستگاه های مجاز برای ورود به شبکه اپراتور GSMA و برقراری ارتباط باید این شرایط را داشته باشند: درج سیم کارت غیرایرانی روی هر مدل تلفن همراه یا فقط سیم کارت ایرانی در مدل های قانونی تلفن همراه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا موبایل گردشگران خارجی در ایران مسدود می شود؟

چرا موبایل گردشگران خارجی در ایران مسدود می شود؟