مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 23:582022-01-22بين الملل

حمله یمنی ها به ابوظبی، به اعتبار امارات برای سرمایه گذاری ضربه می زند


موسسه تحقیقاتی و اطلاعاتی آمریکایی «استرافور» اعلام کرد که حمله نیروهای یمنی به ابوظبی، جایگاه این کشور به عنوان کشوری امن برای سرمایه گذاری را تضعیف می کند.

- موسسه تحقیقاتی و اطلاعاتی آمریکایی استرافور اعلام کرد که حمله نیروهای یمنی به ابوظبی، جایگاه این کشور به عنوان کشوری امن برای سرمایه گذاری را تضعیف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز مطالعات امنیتی و اطلاعاتی آمریکا استرافور در تحلیلی با عنوان حمله به ابوظبی برای امارات متحده عربی جنگ به همراه دارد ، عنوان کرد که حمله اخیر نیروهای یمنی به ابوظبی ممکن است به یک سری حملاتی منجر شود که جایگاه و اعتبار امارات متحده عربی به عنوان یک مرکز تجاری و سرمایه گذاری امن را تضعیف کند.

این تحلیل می افزاید: پهپادها، موشک های بالستیک و موشک های کروز در عملیات حوثی ها در خاک امارات مشارکت داشتند، هر چند عربستان سعودی ادعا می کند برخی از آنها را رهگیری کرده است.

این اولین بار است که حوثی ها با موفقیت به داخل کشور امارات حمله می کند و این یک هفته پس از آن است که عناصر مسلح تحت حمایت امارات کنترل استان شبوه یمن سرشار از منابع انرژی را به دست گرفتند.

بنا به این گزارش، در تاریخ 10 ژانویه، تیپ العمالقه تحت امارات اعلام کرد که پس از یک حمله 10 روزه کنترل شبوه را دوباره به دست گرفته است که این نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله یمنی ها به ابوظبی، به اعتبار امارات برای سرمایه گذاری ضربه می زند

حمله یمنی ها به ابوظبی، به اعتبار امارات برای سرمایه گذاری ضربه می زند