مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 23:422022-01-22سياسي

رییس جمهور ترکیه: ایران را تامین کننده قابل اطمینان انرژی می دانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی شنبه شب در پاسخ به تماس تلفنی رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود با اشاره به ظرفیت های توسعه روابط و همکاری های تهران- آنکارا در حوزه های دوجانبه و منطقه ای اظهارداشت: - رجب طیّب اردوغان در تماس تلفنی با رییس جمهور کشورمان با تأکید بر استمرار تأمین انرژی ترکیه توسط ایران گفت: ترکیه ایران را تامین کننده قابل اطمینان انرژی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی شنبه شب در پاسخ به تماس تلفنی رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود با اشاره به ظرفیت های توسعه روابط و همکاری های تهران- آنکارا در حوزه های دوجانبه و منطقه ای اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران به رابطه و همکاری با ترکیه نگاه بلند مدت و همه جانبه دارد و از برنامه ریزی برای همکاری های راهبردی با ترکیه استقبال می کنیم.

رییسی بر لزوم احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشور ها به عنوان تنها راه امنیت و ثبات پایدار در مناطق مختلف منطقه تأکید کرد.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه نیز با بیان اینکه ترکیه فهرستی از همکاری های اقتصادی مختلف را برای تقویت و تحکیم روابط با جمهوری اسلامی ایران آماده کرده است، ابراز علاقمندی کرد که به زودی به تهران سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ترکیه: ایران را تامین کننده قابل اطمینان انرژی می دانیم

رییس جمهور ترکیه: ایران را تامین کننده قابل اطمینان انرژی می دانیم