مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 23:222022-01-22سياسي

دو راهی حضور و نقش آفرینی زنان در اجتماع


جامعه هنوز حضور و کنش گری جدی زنان را نپذیرفته است، آن هم بعد از 14 قرن که از نقش آفرینی اجتماعی حضرت زهرا(س) در جامعه می گذرد و ما همچنان در خانه اول هستیم و به رسمیت شناختن زنان راه جدی پیش رو دارد.

- ایسنا/اصفهان جامعه هنوز حضور و کنش گری جدی زنان را نپذیرفته است، آن هم بعد از 14 قرن که از نقش آفرینی اجتماعی حضرت زهرا(س) در جامعه می گذرد و ما همچنان در خانه اول هستیم و به رسمیت شناختن زنان راه جدی پیش رو دارد.

همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و نقش آفرینی توأمان ایشان در خانه و اجتماع، گفت وگوی آزادی با عنوان بیرون از خانه با تمرکز بر تأثیر اشتغال و نقش آفرینی زنان بر تحکیم خانواده برگزار شد.

در این نشست که عصر امروز (شنبه، 2 بهمن ماه) برگزار شد، موافقان و مخالفان اشتغال و نقش آفرینی زنان به بیان دیدگاه های خود درباره ضرورت یا عدم حضور زنان در اجتماع پرداختند.

نگاه انسانی به زن یکی از بانوان شرکت کننده در ابتدای این نشست با اعلام مخالفت نسبت به تفکیک میان زن و مرد در نقش آفرینی اجتماعی و اشتغال، تأکید کرد: باید به زن فارغ از جنسیت او، نگاه انسانی داشت و سپس به نیازها و خواسته های این انسان توجه کرد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در تأیید این دیدگاه، بر لزوم توجه به توانمندی های زنان پیش از هر چیز تاکید و اظهار کرد: هیچ چیز نباید مانع از برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو راهی حضور و نقش آفرینی زنان در اجتماع

دو راهی حضور و نقش آفرینی زنان در اجتماع