مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 23:072022-01-22سياسي

این داستان از انتها خواندنی تر است


بعد از هزار و چهارصد و چند سال زحمات فاطمه و شهادت مادر امت، به بار نشسته.

در «عصر خمینی» گردونه چرخ گردون، چرخشی همسو با صدر اسلام را آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان این داستان از انتها خواندنی تر است نوشت: نوبت به زهرای مرضیه (س) که می رسد، حتی زبان ملائکه نیز در بیان ملکات او به لکنت می افتند، زبان انسان ها که جای خود دارد، تن خاکی کجا و عالم پاک اما، گفته اند: آب دریا را اگر نتوان کشید، هم به قدر تشنگی باید چشید .

از این روی و هم از آن سوی که عرض ارادتی به پیشگاه سیدهًْ نساء العالمین برده باشیم، در حد و اندازه بضاعت اندک خویش، به نکته ای در وصف آن دُردانه خلقت اشاره می کنیم.

مگر ماجرای آن پیرزن را نشنیده اید که به کلافی نخ به خرید یوسف در بازار مصر رفته بود و در مقابل تعجب آمیخته به ملامت این و آن گفته بود؛ می دانم یوسف را به این کلاف نخ بی ارزش نمی دهند، اما در پی آنم که نام من هم در فهرست خریداران یوسف ثبت شده باشد!  در میان ویژگی های فراوانی که در وصف زهرای مرضیه گفته اند، دفاع حضرتش (س) از ولایت را برجسته ترین دانسته اند.

سخت است در سالروز ولادت فاطمه سلام الله علیها به روزهای پایانی حیات طیبه آن بانوی بزرگوار اشاره کنیم! اما، این داستان، از انتها خواندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این داستان از انتها خواندنی تر است

این داستان از انتها خواندنی تر است