مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:572022-01-22اجتماعي

اعتبار ویژه برای ایجاد شهرک ضایعات در نظر گرفته شود


رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری با اشاره به پیگیری های ویژه برای ایجاد شهرک ضایعات در شهر، از اولویت های این کمیسیون در دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد خبر داد.

- ، محسن ابوترابی جلسه کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری اظهار داشت: فعالیت های اولویت دار کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری، در دو بحث کلان و خرد در شورای اسلامی شهر یزد دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری در بحث فعالیت های کلان مواردی از قبیل پیگیری و تخصیص زمین شهرک ضایعات و پسماند خشک یزد و انتقال اصناف فعال در این حوزه در سطح شهر به شهرک مذکور و ساماندهی مراکز را در اولویت پیگیری های ویژه خود دارد، گفت: تدوین و پیگیری اجرای طرح جامع صیانت از باغ ها و فضای سبز شهری و ساماندهی وضعیت پساب یزد از دیگر موضوعاتی است که در این کمیسیون بصورت ویژه پیگیری خواهد شد.

رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری از پیگیری های این کمیسیون در زمینه توسعه فضاهای تفرجگاهی شهری و مجموعه های رفاهی در سطح شهر خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت خیرین شهرساز و مشمولان اصیل یزدی در این حوزه، از دیگر برنامه های کمیسیون خدمات خواهد بود.

وی، نظارت بر تدوین نهایی طرح جامع مدیریت پسماند منطقه ای شهر یزد و عملیاتی شدن آن و پیگیری اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل شهر یزد را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار ویژه برای ایجاد شهرک ضایعات در نظر گرفته شود

اعتبار ویژه برای ایجاد شهرک ضایعات در نظر گرفته شود