مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:532022-01-22سياسي

افتتاح دفتر نظام پرستاری آمل/ فعالیت 1200 نفر در جامعه پرستاری آمل


رییس نظام پرستاری آمل با اشاره به افتتاح دفتر این نظام با حضور مسؤولان، گفت: بیش از یک هزار و 200 پرسنل جامعه پرستاری در نظام پرستاری آمل فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آیین افتتاح دفتر نظام پرستاری این شهرستان عصر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت یاد و خاطره حماسه اسلامی ششم بهمن با حضور مسؤولان شهری برگزار شد.

رییس نظام پرستاری شهرستان آمل در این مراسم اظهار کرد: پس از جلسات متعدد و قراردادی بین نظام پرستاری، شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل، برای نخستین بار دفتر جدید این نظام به صورت رایگان با حفظ مالکیت شهرداری به مدت سه سال در اختیار پرستاران قرار گرفت.

هادی کمالی افزود: هم اکنون بیش از یک هزار و 200 پرسنل فعال جامعه پرستاری در این شهرستان مشغول به کار هستند که پرستاران، کارشناسان بیهوشی، اتاق عمل، فوریت های پزشکی و بهیاران در قالب نظام پرستاری گنجانده می شوند.

وی با اشاره به اینکه نظام پرستاری آمل در گذشته مکان مشخصی نداشت و به صورت اجاره ای فعالیت خود را در مکان های مختلف ادامه می داد، یادآور شد: برای نخستین بار با قرارداد فی مابین با شهرداری و شورای اسلامی این مهم در زمان فعالیت پنجمین دوره نظام پرستاری انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر نظام پرستاری آمل/ فعالیت 1200 نفر در جامعه پرستاری آمل

افتتاح دفتر نظام پرستاری آمل/ فعالیت 1200 نفر در جامعه پرستاری آمل