مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:422022-01-22سياسي

مسؤولان حوزه سلامت، امکانات را متناسب با نیاز جامعه تدوین کنند


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، گفت: شعار سازمان بهداشت جهانی سلامت کامل جسمی و روانی است و این وظیفه حوزه های سلامت است که تلاش کنند امکانات را متناسب با این هدف تدوین دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین افتتاحیه آزمایشگاه پزشکی پارس لب در ورامین، اظهار کرد: تمام امکانات به طور برابر و عادلانه در نقاط مختلف کشور به منظور برخورداری مردم از خدمات بهداشتی درمانی باید انجام گیرد، بحث عدالت تنها عدالت اقتصادی نیست، عدالت بهداشت درمانی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در منطقه ای زندگی می کنیم که با وجود تمام پیشرفت هایی که انجام گرفته نواقص زیادی هم داریم، از جمله نواقص و کمبودها در دیار 15 خرداد بحث خدمات درمانی است، برای اینکه بتوانیم از حق سلامت همگانی و عادلانه برخوردار شویم باید تلاش کنیم تا امکانات منطقه را گسترش و توسعه دهیم.

نوش آبادی بیان کرد: تا زمانی که بیماری خوب تشخیص داده نشود درمان هم به خوبی انجام نمی گیرد، نقش آزمایشگاه ها نقش کمک و پشتیبانی است و این کمک می کند که پزشک یا آن نهاد درمانی با شناخت کامل تر نسبت به درمان بیمار اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان حوزه سلامت، امکانات را متناسب با نیاز جامعه تدوین کنند

مسؤولان حوزه سلامت، امکانات را متناسب با نیاز جامعه تدوین کنند