مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-22اجتماعي

حذف قبوض کاغذی از بهمن ماه


مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: از بهمن ماه قبوض کاغذی آب و فاضلاب استان اردبیل حذف شده است.

- علیرضا نعمت سلطانی در جلسه بررسی آخرین وضعیت تأمین آب شرب در شهرها و روستاهای استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به شرایط سرما و یخبندان در 2 شهر مشگین و خلخال مردم دچار برخی از اختلالات در فرآیند آبرسانی شدند که همکاران ما سعی کردند به سرعت مشکلات به وجود آمده را رفع کنند.

وی به خرابی و ترکیدگی چندین کنتور آب در خلخال و یخ زدن حوضچه آب مشگین شهر اشاره کرد و گفت: در سرمای شدید همکاران فنی ما در منطقه حاضر شده و سعی کردند تا اختلال به وجود آمده را برطرف تا بدون مشکل و نقص خاص آب مشگین شهر برقرار شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل به گلایه های مطرح شده در مورد صدمه دیدن کنتور آب در 100 مشترک آب و فاضلاب خلخال افزود: در این زمینه نیز اصلاح و رفع نقص انجام شد و مشترکان همچنان باید مراقبت لازم را از تجهیزات به ویژه کنتور آب داشته باشند و در پوشاندن کنتور آب از پشم شیشه و سایر عایق های مناسب استفاده کنند.

نعمت سلطانی در مورد حذف قبوض کاغذی نیز خاطر نشان کرد: از اول بهمن ماه بعد از 6 دوره تلاش به شکل آزمایشی در شهرهای مختلف، در همه مناطق استان شاهد حذف قبوض کاغذی هستیم تا به صورت پیامک ارسال آب بها را به مشترکان شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قبوض کاغذی از بهمن ماه

حذف قبوض کاغذی از بهمن ماه