مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-22سياسي

میامی بیشترین اعتبارات سفر هیئت دولت را دریافت می کند


استاندار سمنان با اشاره به حضور میامی در رده شهرستان ها دارای محرومیت، گفت: این شهرستان بالاترین اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان را به خود اختصاص داده است.

- ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه شنبه در جلسه مدیریت بحران استان سمنان که به میزبانی سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی رضوان در بخش کالپوش میامی برگزار شد با بیان اینکه در پی بارش اخیر برف، منطقه کالپوش یکی از بیشترین تأثیرات را پذیرفت، تاکید کرد: مسیرها در این بخش و دیگر نقاط استان خوشبختانه در کمترین زمان ممکن بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه خدمات و امداد رسانی به موقع را در بخش کالپوش شاهد بودیم، افزود: پس از هشدارهای هواشناسی، برای مدیریت بهتر امور، بسیاری از راه های صعب العبور و گردنه های استان، مسدود شد که با تلاش راهداری و عوامل امدادی این راه ها به جز چند محور بازگشایی شدند.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه توجه خاص به مناطق محروم و کم برخوردار روستایی در اولویت توزیع اعتبارات استان قرار دارد، گفت: بالاترین اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان، برای شهرستان میامی در نظر گرفته شده که با اولویت مناطق محروم و کالپوش هزینه خواهد شد.

هاشمی همچنین با بیان اینکه امیدواریم بارش های صورت گرفته سبب تقویت سفره های آب زیرزمینی و فعال شدن چشمه ها و قنات ها در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میامی بیشترین اعتبارات سفر هیئت دولت را دریافت می کند

میامی بیشترین اعتبارات سفر هیئت دولت را دریافت می کند